فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم

خرید محصولات زناشویی | انواع کاندوم | خرید کاندوم خاردار | خرید اینترنتی کاندوم | خرید کاندوم تاخیری

فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم

خرید محصولات زناشویی | انواع کاندوم | خرید کاندوم خاردار | خرید اینترنتی کاندوم | خرید کاندوم تاخیری

فروشکاه محصولات زناشویی مسترکاندوم (Mrkondom) ، امکان خرید محصولات زناشویی شامل انواع کاندوم ، حلقه ویبراتور ، دستگاه وکیوم ، اسپری تاخیری ، ژل روان کننده ، ژل تنگ کننده ، ژل افزایش حجم و... را به صورت آنلاین و ایمن برای شما فراهم آورده است. برای خرید کاندوم و محصولات جنسی و نیز آشنایی با انواع کاندوم مثل کاندوم خاردار و کاندوم تاخیری ، کاندوم مردانه و کاندوم زنانه ، و... میتوانید به فروشگاه مسترکاندوم به آدرس : Https://Mrkondom.com مراجعه فرمایید.

  • ۰
  • ۰

کاندوم زبانی چیست؟

 کاندوم زبانی یکی از انواع کاندوم است که در زمان رابطه جنسی دهانی مورد استفاده قرار می گیرند. از آنها جهت محافظت در برابر بیماری های آمیزشی (STLs) مانند کلامیدیا، ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) و HIV استفاده می شود. با توجه به منابع معتبر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)،  هشتادو پنج درصد (85%) از بزرگسالان جنسی فعال در سنین 18 تا 44 سالگی، گزارش داده اند که حداقل یک بار رابطه جنسی دهانی با حداقل یک شخص از جنس مخالف داشته اند. خرید کاندوم زبانی در کنار سایر انواع کاندوم ها به رابطه شما تنوع میدهد! 

کاندوم های زبانی، طراحی شبیه به کاندوم های سنتی دارند و تنها تفاوت آنها این است که انتهای آنها باز است که پهن تر طراحی شده تا آسان تر بر روی لب ها قرار بگیرد. این وسیله اجازه تحریک مقعد و خروسک را بدون تماس مستقیم با واژن می دهد. یک کاندوم زبانی همچنین می تواند بر روی آلت تناسلی در طول رابطه جنسی دهانی قرار بگیرد. کاندوم های معمولی برای رابطه جنسی دهانی و سد دهانی (که همچنین مانع دهانی نامیده می شود)، ایمن هستند و می توانند از شما در برابر بیماری های آمیزشی در طول رابطه جنسی دهانی محافظت نمایند.

 

چند نکته برای کمک به انتخاب کاندوم زبانی 

1. از کاندوم های فاقد روان کننده استفاده کنید

اگر می خواهید از کاندوم های سنتی برای رابطه جنسی دهانی استفاده کنید، کاندوم های فاقد روان کننده برای این کار مناسب هستند. بعضی از اشخاص طعم کاندوم های دارای روان کننده را ناخوشایند می دانند. همچنین باید از مصرف کاندوم هایی که نونوکسینول 9 دارند، برای این منظور اجتناب کنید، زیرا یک اسپرم کش است که باعث تحریک و بی حسی زبان می شود.

 

2. از کاندوم های طعم دار استفاده کنید

انواع کاندوم های طعم دار در بازار وجود دارد که برای رابطه جنسی دهانی عالی هستند. اطمینان حاصل کنید که ابتدا برچسب را بخوانید، زیرا برخی از کاندوم های طعم دار محصولات جدید هستند و برای رابطه جنسی ایمن نیستند. برچسب آن را با دقت بخوانید تا به وضوح مشخص باشد که این محصول از شما در برابر بیماری های آمیزشی محافظت می کند.

 

روش انتخاب کاندوم زبانی

 

3. امتحان کردن کاندوم های روان کننده طعم دار

اگر می خواهید از طعم ها لذت ببرید، اما ترجیح می دهید که از کاندوم های سنتی به جای انواع مختلف با طعم قبل استفاده کنید؛ همیشه می توانید گزینه کاندوم های روان کننده طعم دار را امتحان نمایید. اگر می خواهید از روغن برای رابطه جنسی با واژن یا مقعد استفاده کنید و مطمئن شوید که برای نفوذ ایمن است، برچسب محصول را بخوانید. به خاطر داشته باشید که روان کننده ها با روغن برای استفاده با لاتکس ایمن نیستند؛ زیرا باعث تخریب لاتکس می شوند. از محصولات با روغن غذایی همراه با کاندوم لاتکس استفاده نکنید؛ اگرچه استفاده از یک محصول غذایی به عنوان یک جایگزین برای روان کننده طعم دهنده در طول رابطه جنسی دهان می تواند وسوسه انگیز باشد.

اگرچه شربت ها و سایر مواد غذایی موجود در آشپزخانه ممکن است یک جایگزین امن باشد، اما غذاهای مبتنی بر روغن، مانند کره بادام زمینی، می توانند لاتکس را از بین ببرند. اگر شما یا شریک زندگی شما به لاتکس حساسیت دارد، می توانید از کاندوم پلی یورتان برای این منظور استفاده کنید. کاندوم پلی یورتان یک جایگزین امن برای افرادی است که به لاتکس حساسیت دارند. دقیقا همانند کاندوم لاتکس، باید از مصرف کاندوم هایی که حاوی اسپرم کش هستند، خودداری نمایید. روان کننده های روغنی برای مصرف با کاندوم های پلی یورتان ایمن هستند.

 

منبع : https://www.healthline.com/health

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی