فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم

خرید محصولات زناشویی | انواع کاندوم | خرید کاندوم خاردار | خرید اینترنتی کاندوم | خرید کاندوم تاخیری

فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم

خرید محصولات زناشویی | انواع کاندوم | خرید کاندوم خاردار | خرید اینترنتی کاندوم | خرید کاندوم تاخیری

فروشکاه محصولات زناشویی مسترکاندوم (Mrkondom) ، امکان خرید محصولات زناشویی شامل انواع کاندوم ، حلقه ویبراتور ، دستگاه وکیوم ، اسپری تاخیری ، ژل روان کننده ، ژل تنگ کننده ، ژل افزایش حجم و... را به صورت آنلاین و ایمن برای شما فراهم آورده است. برای خرید کاندوم و محصولات جنسی و نیز آشنایی با انواع کاندوم مثل کاندوم خاردار و کاندوم تاخیری ، کاندوم مردانه و کاندوم زنانه ، و... میتوانید به فروشگاه مسترکاندوم به آدرس : Https://Mrkondom.com مراجعه فرمایید.

  • ۰
  • ۰

خیانت زن

بهترین نحوه برخورد با خیانت زنان چیست؟ به احتمال زیاد اولین عکس‌العملی که در برابر خیانت زنان به ذهن می‌آید اعمال خشونت است، بله ما نیز قبول داریم غرور شما جریحه‌دار شده، اما آیا خشونت عکس‌العمل مناسبی در برابر خیانت زنان است؟ نحوه مدیریت این مشکل توانمندی و آگاهی بالایی نیاز دارد. لطفاً کمی به گذشته بازگردید و کیفیت زندگی خود را بازنگری کنید. با کمی دقت در بسیاری از موارد می‌توانید نشانه های خیانت زنان را پیدا کنید. این اتفاق ممکن است بازتاب مشکلی در رابطه شما باشد. لطفاً ابتدا تلاش کنید هیجانات خودتان را مدیریت کنید و هر چه زودتر از یک متخصص جهت مشاوره خیانت کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 قدم اول کنترل خشم

برخی از رویدادهای زندگی هیجانات منفی را به وجود آورده و منجر به رفتارهای تکانشی، بدون فکر و مخرب می‌شوند. خشم یکی از قوی‌ترین هیجانات بشری است. معمولاً مردان هنگامی که با خیانت همسر خود مواجه می‌شوند خشم بسیار شدیدی را تجربه می‌کنند. 

این مسئله طبیعی و قابل درک است اما اگر با مهارت کنترل خشم آشنایی نداشته باشید، احساساتتان فرمان کل زندگی شما را به دست خواهند گرفت. در این شرایط ممکن است شما اقدام‌های پرخاشگرانه‌ای انجام دهید که بعدها پشیمانی زیادی برای شما به وجود بیاورد و دیگر نتوانید هرگز روابط خود را ترمیم کنید. پس قبل از این که به دنبال انجام واکنشی باشید سعی کنید خودتان را کنترل کنید و به دنبال روش‌های مثبتی برای مدیریت احساساتتان باشید.

بازنگری ارتباط عاطفی 

خیانت در زنان و مردان بیش از هر چیزی بازتاب مشکلات ارتباطی زوجین است. در اکثر اوقات افراد به این دلیل در رابطه با شخص سومی را آغاز می‌کنند که رابطه اصلی، رابطه مؤثر و سالمی نیست. در یک رابطه غیر مؤثر و بیمارگون نشانه‌های زیر دیده می‌شود:

- نداشتن گفت و گوی کافی و صمیمانه در طول روز 

- نبود درک متقابل بین زوجین 

- سردی عاطفی

- نداشتن روابط جنسی و فیزیکی کافی 

و... 

در برابر خیانت زنان چگونه رفتار کنیم

هنگامی که این نشانه‌ها در زندگی‌تان وجود داشته باشد، پس ارتباط‌ شما دچار اختلال و مشکل شده است. از آنجایی که ارتباط با همسر یکی از مهم‌ترین روابط انسانی برای ارضای نیازهای عاطفی محسوب می‌شود، اختلال در آن می‌تواند منجر به احساس شکست، یاس، کمبود و... در افراد شود. همان طور که می‌دانید اکثر زنان برای ارتباط عاطفی ارزش دوچندانی قائل هستند این مشکل می‌تواند موجبات آزار بیشتری برای آن‌ها فراهم کند.

بسیاری از رنان به دلیل احساس ناکامی در ارتباط با همسر خود دچار مشکلات روان شناختی بسیاری از جمله افسردگی و انواع اختلالات اضطرابی می‌شوند. در این شرایط زنان آسیب‌پذیری بالایی پیدا می‌کنند و بیشتر احتمال دارد که برای جبران مشکلات عاطفی به روابط دیگر پناه ببرند. البته این مسائل تنها یکی از علل خیانت محسوب می‌شود.

زوج درمانی 

کنار آمدن با خیانت، هم برای مردان و هم برای زنان دشوار است. اما باورهای اجتماعی سفت و سخت در مورد روابط فرازناشویی توسط زنان و تابو بودن خیانت در آن‌ها، کنار آمدن با این مقوله را برای مردان دشوارتر می‌کند. در این شرایط زوج درمانی توسط یک روانشناس متخصص می‌تواند راه نجاتی برای شما باشد. بررسی ریشه مشکلات بین زن و مرد، ترمیم احساسات آسیب دیده طرفین، کمک برای تدوین قرارداد درمانی برای جلوگیری از تکرار خیانت و... همگی از اقداماتی هستند که تأثیر بسزایی در بهبود شرایط روانی شما و ارتباط عاطفی‌تان خواهد داشت.  

حتی اگر شما قصد جدایی و طلاق را داشته باشید، به کمک درمانگرتان می‌توانید شرایط بعد از طلاق، آسیب‌ها و مشکلات آن را بهتر بسنجید و با دید روشن‌تری اقدام به انجام این کار کنید.

منبع : هنر زندگی

  • ۹۸/۱۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی