فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم

خرید محصولات زناشویی | انواع کاندوم | خرید کاندوم خاردار | خرید اینترنتی کاندوم | خرید کاندوم تاخیری

فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم

خرید محصولات زناشویی | انواع کاندوم | خرید کاندوم خاردار | خرید اینترنتی کاندوم | خرید کاندوم تاخیری

فروشکاه محصولات زناشویی مسترکاندوم (Mrkondom) ، امکان خرید محصولات زناشویی شامل انواع کاندوم ، حلقه ویبراتور ، دستگاه وکیوم ، اسپری تاخیری ، ژل روان کننده ، ژل تنگ کننده ، ژل افزایش حجم و... را به صورت آنلاین و ایمن برای شما فراهم آورده است. برای خرید کاندوم و محصولات جنسی و نیز آشنایی با انواع کاندوم مثل کاندوم خاردار و کاندوم تاخیری ، کاندوم مردانه و کاندوم زنانه ، و... میتوانید به فروشگاه مسترکاندوم به آدرس : Https://Mrkondom.com مراجعه فرمایید.

  • ۰
  • ۰

قهرمان بودن در زندگی زناشویی آرزوی همه مردان است. قهرمانی که نه تنها دوست دارد اشتباه نکند بلکه می خواهد بابت اشتباهش سرزنش نشود. همدردی بهترین راه حلی برای خانم ها هنگام مواجه با اشتباه مردان خود است.

 

تجربه مشاوره زناشویی نشان می دهد بیشتر زنانی که مراجعه دارند نسبت به مردان نظرات مشترکی دارند.به طور مثال مردها دوست دارند همسرشان تصور کند همه کارها را مردانه انجام می دهد. مردها از اینکه خانمشان بهشون افتخار کنند لذت می برند. اما برخی مواقع مردها نسبت به خانم خود افتخار نمی کنند. دلیل این رفتارها سبک زندگی زناشویی است که مردان به آن عادت کردند و معمولا حاضر به تغییر آن نیستند.

 

هر زن و شوهری تعریف مختلفی از زندگی زناشویی دارد. اما مشکلات زناشویی امروزی بیشتر مربوط به مسایل خاصی است که بیشتر زن و شوهر ها هنگام مواجه با آنها نحوه حل این مشکلات را نمی دانند.

 

معمولا در زندگی زناشویی نحوه انتقاد و قضاوت مرد ها و زنان متفاوت است . اکثر زن و وشوهرها ابتدای رابطه زناشویی شروع به انتقاد می کنند. ابتدای رابطه زناشویی عشق ورزیدن و دوست داشتن است اما در برخی ازدواج ها این دوست داشتن به انتقاد های پی در پی تبدیل می شود.

 

دلیل این انتقاد ها می تواند این باشد که زن و شوهر هنوز تفاوت های یکدیگر را نمی دانند و نپذیرفتند.مردی که در دوره مجردی سبک غذایی و تغذیه خاصی داشته است اما در زندگی مشترک با همسری رو به رو می شود که نحوه غذا خوردن و آداب تغذیه ای او کاملا متفاوت است. اینجا است که ایراد گرفتن ها شروع می شود. در ادامه رابطه ایراد های مدام و پی در پی ، این حس را به زن و شوهر ها می دهد که به اندازه کافی برای هم خوب نیستند.این احساسات به مرور زمان که بیشتر شود ، سردشدن رابطه را به دنبال دارد.

 

پیشنهاد مشاوره ازدواج این است قبل از هر چیز سعی کنید همسرتان را بشناسید و پس از آن تفاوت‌های قابل قبول همدیگر را بپذیرید.

 

بعد از بله گفتن در زندگی زناشویی

در دوران پس از ازدواج یکی از بیشترین موضوعاتی که مطرح می شود ، صمیمیت زناشویی است. زوج ها در هر فرهنگ و شهری که باشند، بهبود رابطه آنها و ارتقای سبک زندگی ، دغدغه اصلی آنهاست.

 

شما آقایان و خانم ها می توانید حتی با تغییرات جزئی در رفتار و عادت خود ، رابطه و صمیمیت را بهبود بخشید . توصیه ما این است که همسران درمورد مشکل و اختلافی که احساس می کنند بر رابطه صمیمی آنها تأثیر می گذارد ، در مورد آن صحبت کنند و برنامه ای را مطابق با اصول مهارت زندگی در نظر بگیرند.

 

در پیش از ازدواج برای مشاوره روانشناسی دو چیز مهم است. یکی مهارت ارتباط و گفت گو و دیگری مهارت حل مشکل یا اصطلاحا “مهارت حل مسئله زندگی” است.روش هایی وجود دارد که می تواند به افزایش مهارت ارتباط و کسب مهارت حل مسئله کمک کند. توانایی هایی مانند صحبت کردن مستقیم و بدن ترس با همسر همراه با نگاه مستقیم و تفاوت گذاشتن بین افکار و احساسات زن و شوهر تاکید می شود .

 

مهمترین مشکل ارتباطی همسرها شاید مربوط به صمیمیت جنسی است. همسر ها صراحت و مستقیم صحبت نمی کنندو خواسته خود را با رمز و کنایه می گویند. اغلب زوجین صمیمی نبود همسر خود را مربوط به مشکلات جنسی می دانند . همچنین اغلب مردها در دوران بادرادی همسر خود هم موضوع صمیمت جنسی را مطرح می کنند تا آنجا که صمیمیت جنسی بیشترین سوال مراجعان در مشاوره دوران بارداری است .

 

استفاده از مهارت ارتباطی و برقراری ارتباط مفید بین همسران که در مهارت زندگی آموزش داده می شوند، می تواند ابتدا رابطه موفق و پس از آن صمیمیت را تشکیل دهد.

 

از طرفی توانایی خانم و آقا برای بیان تفاوت ها و اختلاف های قابل حل و شیوه های حل آن، نقش مهمی در زندگی زناشویی موفق و لذت بخش دارد. نقش این توانایی حتی در رابطه دختر و پسر هم نشان داده شده است.

 

اگر به دنبال ارتباط کارآمد و مؤثر هستید، زمانی که همسر شما پیامی یا منظوری می دهد یا صحبتی انجام می دهد، خوب شنیدن شما و درک شما مهم است. سعی کنید ارتباط شما طوری باشد که حالت دفاعی بودن رفتار را کم کنید. خانمی که اشتباه شوهرش را گوشزد می کند اما شوهر به جای اینکه یه کم در مورد این اشتباه فکر کند سریعا به خانم می گوید که این مشکل توست نه من!!!

 

بهترین توصیه مشاوره زناشویی برای داشتن رضایت بیشتری از ازدواج و زندگی خود و صمیمیت بیشتر زن و شوهر ها استفاده از روش های ارتباط برقرار کردن مؤثر و مفید است.

 

نحوه بیان و ارتباط برقرار کردن ، بیشتر در مسایلی که مربوط به تفاوت های رفتار و عقیده ای زن و شوهر است ، مهم است.اگر دوست دارید در زندگی زناشویی درباره تفاوت‌ها صحبت کنید بهتر است شفاف‌ و صادقانه بگویید. برخی از اختلافات جدی زن و شوهر مربوط به برداشت اشتباه از تفاوت خود با همسر است. شوهری که تصور دارد تفاوت سطح مالی والدینش با سطح مالی پدر خانم ، پتکی است که زن همیشه از آن استفاده می کند. بنابراین توصیه ما به دختر و پسر ها پیش از ازدواج ، صحبت جدی و صادقانه در مورد تمامی تفاوت های موجود است.

 

در اینجا به چند مطلب مفید در طول زندگی زناشویی اشاره می کنیم:

 

عذر خواهی از همسر در زندگی زناشویی

معذرت ‌خواهی به دلیل مشکلات و اشتباهات جلوی مشاجرات اضافی را می گیرد. از این ترس نداشته باشید که چقدر مقصر هستید. حتی اگر احساس می کنید یک درصد مقصر هستید باز هم عذر خواهی کنید. همین عذر خواهی بابت یک درصد تقصیر نشانه دوست داشتن همسر است. زندگی زناشویی وقتی خوب پیش می‌رود که حداقل یک نفر بتواند عذر خواهی کند. بیشتر دلیل عذر خواهی نکردن زن یا شوهر به خاطر ویژگی مغرور بودن یا غرور داشتن در رابطه زناشویی است.

 

حرف های همسر را گوش کنید نه اینکه بشنوید!!!

عادت همسرهای ایرانی این است که سریع از از رفتار اشتباه خود دفاع می کنند .و بدتر از آن که انتظار دارند با این دفاع مشکل حل شده است. شوهر هنوز نفهمیده که منظور خانمش چیست ، اما شروع می کند به دلیل آوردن و توجیه کردن. شنونده خوب بودن سخت است و تمرین می خواهد.خوب گوش‌دادن بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به به همسر بدهید. اگر واقعا مهارت خوب گوش دادن را نمی دانید با تماس با مشاوره تلفنی روانشناسی مرکز هالی زندگی از توصیه های مشاوران استفاده کنید.

 

دلگرمی دادن

دیدن نکات مثبت زندگی همیشه در ابتدای هر رابطه است.اگر فکر می‌کنید بعضی مسائل آنطور که دوست دارید نیستند ، بقیه چیزها را خراب نکنید.هیچ همسری بدون جذابیت و نکته مثبت نیست. داشتن زندگی زناشویی با دلگرمی دادن به همسر امکان پذیر است. قبل از اینکه بخواهید دلگرمی بدهید ابتدا سعی کنید ‌بفهمید چطور باید به همدیگر توجه کنید. این کار باعث می‌شود که فضایی صمیمی در خانه به وجود بیاید..

 

زمان بی پولی فشار نیارید!!

زندگی زناشویی با شرایط سخت مانند بی‌کاری،‌ فشار مالی یا حتی بیماری پیوند خورده است.انتخاب‌های زن و یا شوهر برای مواجه شدن با این شرایط مهم است. با پیش آمدن یکی از این شرایط سخت ، همسر به راحتی می‌تواند بنشیند و آنقدر فضا را ناراحت‌کننده کند تا به حدی برسد که یک دغدغه جدید هم اضافه کند.


منبع : هالی زندگی


  • ۹۸/۰۵/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی